pedeset+

ponedjeljak, 26.02.2007.

BITI BLOGERICA iliti KOJEDOSA?

BITI BLOGERICA iliti KO JE DOŠA !
Došla majka s kolodvora…. gdje se jedino još događaju misterije, kaže J.Beuys.
Došla nova blogerica, Sickofitall hvala ti na podršci i tehničkoj pomoći !
Dok nismo teškom mukom uspjeli izdvojiti prije 7 godina za PeCu, osjećala sam se nepismenom.
Nije da se danas osjećam pismenijom ali me mentalno još uvijek pale neiskorištene mogućnosti te naprave, jer i nisam puno naučila. Nas preko pedesete baš ne sluša, a nemam ni puno vrimena za druženje s njime. Uglavnom uspijevam zadovoljiti svoju znatiželju ili potrebu za instant informacijom ili znanjem. Danas čitam i neke blogove, uglavnom prijatelje u dalekom svitu, nasumce ulijećem na neke privučena imenom bloga i fascinirana sam, kako fokusiranošću nekih, tako i glupošću, bolešćinama i izgubljenošću mnogih. Ljudska svijest i podsvijest na dlanu.
I tako već dugo promišljam bi li u blogere ili ne. Osjećam potrebu da bilježim misli i vrijeme, ali nisam sigurna želim li da ih uopće neko čita.
Pa dileme oko koncepta, ima već dosta blogera iz Makarske, uz Kroniku će to biti pravi rašomon.
Nije da je važno di živiš, al moraš reagirat na svakodnevnicu. Mada većina naših nezaposlenih i zaposlenih građana, ko po zadatku kroničara malog mista, side uvik u isto vrime na istim mistima, ne vidi svak isto. Jedni prate tko ili što, koga ima ili nema, ko koga, odakle im, dokle će, kad će… drugi u svom svitu pričaju sami sa sobom, hrane golubove / ima jedan bez noge isprid Skale, odaziva se na - Duje/, gledaju more, pričaju s galebovima, beru tuđi kupus po Biokovu ili ljubičice i sparoge po Osejavi, pričaju s maslinama ili borovinom, šetaju pase, vrebaju pedere ili čekaju političare na svakom kantunu…Treći grozničavo grabe, grade i stiču pa ih zabole za sve gori navedeno.
Svak ima svoj kut gledanja i svoj horizont.
Čitaš sickofitall – reka bi da smo u Seattle –u, on bi moga pokrivat ono malo urbanog i mlade, blogamimoga bi mogla biti eko-oči jer puno šeta i dobro vidi, i pokrivati ono puno malograđanštine i srednju generaciju, Kronika strastveno i opsesivno prati politiku, a ja bi mogla pokrivati otpisane, tj. nas priko 50 i ono čega ustvari i nema – kulturu.
Pa, dileme oko imena bloga...
Davno sam čula priču o jednom maknutom tipu koji je sve životne situacije rješavao s rečenicom :
Ko je doša ?! Zabrlja na poslu, za objašnjenje šefu odgovara : Šta, ko je doša ?,
ne zna odgovor : Ko je doša ?, pozdravlja ekipu : Ko je doša ?
Genijalna fora za zbunjozu tipa Nisam ja odavde , s kojom se možeš provlačit kroz život. Zapravo fora većine političara. Npr. Hrga opalila presing Hebrangu, a on na sve odgovara : Ko je doša ?
Htjela sam tako nazvati blog ali zbunio bi mi potencijalne čitače. Ne želim da me čitaju klinci a još manje da komentiraju.
Pa se odlučila za 50 +, tj. plus na ženskom simbolu. Je… ga, nema ga na tipkovnici.

Al i tu je bilo dilema. Većina over fifty ne zna ni upaliti kompjuter. A ja bi baš njih.
Možda se kogod i javi.
Image Hosted by ImageShack.us
PROSPER, Lina Rica


IT DOES NOT MATTER IN WHAT LANGUAGE ONE WRITES...

Carlos Barbarito

It does not matter in what language one
writes.
All language is foreign,
incomprehensible.
Every word, as soon as pronounced,
flees far away, where nothing or nobody
can reach it.
Nobody knows what lightning is
and even less when it is reflected
in the polished metal of a knife.
Now, night seems a sea.
On that sea we row,
dispersed, in silence.

trans. Stefan Beyst

Organiziram takmičenje u prevođenju. Lingvisti navalite !

26.02.2007. u 18:02 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Najkraće : BITI ILI NE BITI

Zašto neko piše, ako ne da bi sastavio sve svoje dijelove ? Od trenutka kad krenemo u školu ili crkvu,
obrazovanje nas kida na dijelove, uči nas da rastavljamo dušu od tijela i razum od srca. Mora bit da su ribari sa Kolumbijske obale učeni doktori etike i morala jer su izmislili riječ sentipensante,osjećati-misliti, da bi definirali jezik koji govori istinu.
Eduardo Galeano.

BISERI :
No. 1 otkad bolujem :

Smrt nije pružila ruku prema meni i zato sam ovdje. Otkako sam postao svjestan stranosti života koji se opire navici, postao sam još bezbrižniji, jer sam dospio u vrijeme koje uopće ne osjećam svojim. Ono mi izvorno već ne pripada. Ovdje je samo kao još jedno jelo nakon objeda koje se ne nalazi na jelovniku. Još je mnogo manje onoga što mi pripada nego što je toga bilo prije, kad bi se povremeno ipak događalo da imam zahtjeve i postavljam pretenzije. Od tog trenutka nikada se nije prekinio magični mirakul mog života. Život nije razumljiv sam po sebi. Jer, kao što su govorili stari, značaj života nije u prirodnosti , nego u čaroliji. Živjeti znači biti potresen, biti izvan sebe, biti uzdrman, biti otrgnut od svojih korjena, mučiti se i bjesnjeti od iznenađenja i čuđenja, od bola i pomutnje, od užasa i radosti, od pouzdanosti i straha, od patnje i divote. Nema ničeg protuprirodnijeg od života. Život je milost. I to znam sada kada je zaista to i postao. Zbog milosrđa sam ovdje, gotovo kao slučajna i neistraživa pojava.
Bela Hamvas : Kap prokletstva

Kopiranje, objavljivanje ili prenošenje tekstova i fotografija bez dopuštenja autora NIJE DOZVOLJENO

pedesetplus@gmail.com